Nog precies 20 dagen - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Lisette Heikamp - WaarBenJij.nu Nog precies 20 dagen - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Lisette Heikamp - WaarBenJij.nu

Nog precies 20 dagen

Door: lisette Heikamp

Blijf op de hoogte en volg Lisette

02 Augustus 2016 | Nederland, Veenendaal

Nog precies 20 dagen en dan gaat mijn grote avontuur beginnen.
Afgelopen week wat dingen geregeld voor mijn verzekering, een koffer gekocht, en natuurlijk mijn vliegticket besteld!!!

Ik zeg, klaar om te gaan!

  • 24 Augustus 2016 - 20:32

    Cora:

    Hoi Lisette,

    volgens mij gaat het helemaal goed komen met jou daar.
    leuk om je blog te lezen en zal dat zeker blijven doen.
    heel veel plezier/succes in Londen

    groetjes
    Cora

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veenendaal

Lisette

Hoi Allemaal, Met deze blog hou ik jullie op de hoogte van mijn reis naar londen. Ik ga hier voor de periode van 5 maanden stage lopen. Natuurlijk ga ik ook allemaal super toffe dingen doen en dit ga ik allemaal aan jullie vertellen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden mij te volgen!

Actief sinds 28 Juni 2016
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 6750

Voorgaande reizen:

22 Juli 2016 - 30 Januari 2017

Londen

Landen bezocht: