HELLO LONDON - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisette Heikamp - WaarBenJij.nu HELLO LONDON - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisette Heikamp - WaarBenJij.nu

HELLO LONDON

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

24 Augustus 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Daar zijn we dan.
In het mooie Londen.
Ben er nu al 2 dagen en ben al best wel druk geweest.
Maandag hier aangekomen en de sluitel van mn huis opgehaald.
Dinsdag ben ik eerst boodschappen gaan doen en ben ik naar een heel groot winkel centrum geweest genaamd westfield.

Vandaag had ik om 10 uur een afspraak met mijn stagebegeleider Tom.
Dus ik was van plan met de trein te gaan, maar de treinen reden niet dus na een hele omweg ben ik gelukkig toch optijd bij broadway market aan gekomen. We gingen koffie drinken bij een leuk koffie tentje en hebben gezellig gekletst.
Daarna heeft hij me geholpen met een engelse simkaart kopen aangezien ik natuurlijk geen idee had hoe wat en waar.

Toen ik weer terug naar huis ging stapte ik de deur binnen en waren mijn 3 pakketten met al mijn kleding en spullen aangekomen.
Dus ik ben nu bezig met al mijn spullen netjes in mn kasten te leggen en tussendoor even lekker buiten zitten met een koud colaatje en heerlijk van de zon te genieten.
Engeland klote weer? Nou het is hier nu heerlijk droog en 33 graden.

Wat ik morgen ga doen en de rest van de week?
Nog geen idee haha, Ik zou zeggen blijf me volgen op mijn blog en je komt er vanzelf achter!

ohja, en bij het kopje foto's plaats ik ook telkens wat foto's van wat ik ben tegen gekomen en wat ik heb gedaan!

  • 24 Augustus 2016 - 15:36

    Anda:

    Hoi Lisettewat super leuk en we gaan je zeker volgen
    Succes meis en geniet er van

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Lisette

Hoi Allemaal, Met deze blog hou ik jullie op de hoogte van mijn reis naar londen. Ik ga hier voor de periode van 5 maanden stage lopen. Natuurlijk ga ik ook allemaal super toffe dingen doen en dit ga ik allemaal aan jullie vertellen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden mij te volgen!

Actief sinds 28 Juni 2016
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 6760

Voorgaande reizen:

22 Juli 2016 - 30 Januari 2017

Londen

Landen bezocht: