Hoogtevrees en kabelbanen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisette Heikamp - WaarBenJij.nu Hoogtevrees en kabelbanen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisette Heikamp - WaarBenJij.nu

Hoogtevrees en kabelbanen

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

26 Augustus 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Wat een hitte zeg.
Al heb ik gehoord dat het in nederland niet te doen is.
Daarom heb ik vandaag eerst maar een ventilator gekocht waar ik echt super blij mee ben.

Vandaag heb ik best veel gedaan eigenlijk.
Vanochtend rond 11 uur vertrokken richting North Greenwich.
Hier is onder andere de O2 arena, Greenwich pier en een airline (zie foto's)
Die airline is dus een kabelbaan over rivier the thames.
Zoals velen van jullie weten heb ik hoogtevrees... En deze kabel baan was pittig hoog. Maar toch heb ik een ritje gemaakt met de kabelbaan :D en wat ben ik blij dat ik dat heb gedaan want het uitzicht was prachtig.

Toen ik eenmaal uit de kabelbaan was ging ik weer richting de tube (metro) en toen onderweg uitgestapt bij de london bridge waar elke vrijdag een markt is, genaamt de borough market.
Het was echt mega druk dus ik heb maar even een lekkere koude smoothie gehaald en ben toen weer met de metro richting mn huis gegaan.

Vlak bij mijn huis zit een klein winkelcentrum.
Hier nog even gestopt om wat spullen te halen, onder andere dus die ventilator en een tekenboek en wat potloden.
Gisteren had ik daar ook al bestek, handdoekken en wat mokken en glazen gehaald want die zijn er in mn huis niet zo veel.

Nou bij de foto's kun je de foto's bekijken die bij deze blog horen.
Dat was het weer voor vandaag,
Fijne avond nog iedereen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Lisette

Hoi Allemaal, Met deze blog hou ik jullie op de hoogte van mijn reis naar londen. Ik ga hier voor de periode van 5 maanden stage lopen. Natuurlijk ga ik ook allemaal super toffe dingen doen en dit ga ik allemaal aan jullie vertellen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden mij te volgen!

Actief sinds 28 Juni 2016
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 6749

Voorgaande reizen:

22 Juli 2016 - 30 Januari 2017

Londen

Landen bezocht: