Mijn eerste paar stage dagen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisette Heikamp - WaarBenJij.nu Mijn eerste paar stage dagen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisette Heikamp - WaarBenJij.nu

Mijn eerste paar stage dagen

Door: Lisette Heikamp

Blijf op de hoogte en volg Lisette

02 September 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste paar stage dagen zitten er op.
Tot nu toe vind ik het heel leuk.
En ik vind het vooral ook echt grappig dat eigenlijk elke fotograaf op andere manieren naar hun foto's kijken en hun foto's bewerken.
Op dit moment ben ik bezig om foto's van een bruiloft te bewerken.
Gisteren ben ik bij m'n baas Tom langs geweest en toen heeft hij me laten zien hoe hij altijd zijn foto's bewerkt en heb ik heel veel engelse foto termen geleerd.
Nu werk ik nog vanuit mijn huisje want Tom heeft een nieuw kantoor (wat vlak bij mijn huis is) maar het kantoor is nog niet klaar dus we wachten nog even geduldig af :)

En het koken gaat ook niet eens zo slecht.
Kijk maar bij de foto's :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Lisette

Hoi Allemaal, Met deze blog hou ik jullie op de hoogte van mijn reis naar londen. Ik ga hier voor de periode van 5 maanden stage lopen. Natuurlijk ga ik ook allemaal super toffe dingen doen en dit ga ik allemaal aan jullie vertellen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden mij te volgen!

Actief sinds 28 Juni 2016
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 6752

Voorgaande reizen:

22 Juli 2016 - 30 Januari 2017

Londen

Landen bezocht: