ETEN EN FEESTEN - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisette Heikamp - WaarBenJij.nu ETEN EN FEESTEN - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisette Heikamp - WaarBenJij.nu

ETEN EN FEESTEN

Door: Lisette Heikamp

Blijf op de hoogte en volg Lisette

15 November 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Afgelopen weekend heb ik weer wat van mijn bucket list kunnen afstrepen.
Ik ben zaterdag eerst met carolin naar shoreditch geweest, we hebben hier heerlijke wafels gegeten en kip met rijst.
Echt een aanrader om naar de foodmarket bij shoreditch high street station te gaan. Het is heel klein, ze hebben ongeveer 6 tot 8 houten huisjes staan die allemaal soorten eten verkopen.
Daarna zijn we weer naar huis gemaakt en hebben ons klaar gemaakt voor ons eerste festival in Londen.
Het was bij brixton, ongeveer een half uurtje reizen.
De artiest waar we naartoe gingen was Tom Odell (hij komt zelf ook uit de uk daar kwam ik heel lat achter)
Het was echt super tof en ben heel blij dat ik gegaan ben!

In de bijlage een paar foto's :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Lisette

Hoi Allemaal, Met deze blog hou ik jullie op de hoogte van mijn reis naar londen. Ik ga hier voor de periode van 5 maanden stage lopen. Natuurlijk ga ik ook allemaal super toffe dingen doen en dit ga ik allemaal aan jullie vertellen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden mij te volgen!

Actief sinds 28 Juni 2016
Verslag gelezen: 928
Totaal aantal bezoekers 6761

Voorgaande reizen:

22 Juli 2016 - 30 Januari 2017

Londen

Landen bezocht: