HEMA - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisette Heikamp - WaarBenJij.nu HEMA - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisette Heikamp - WaarBenJij.nu

HEMA

Door: Lisette Heikamp

Blijf op de hoogte en volg Lisette

23 September 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vandaag even een lekker Nederlands gevoel gehad.
Ik ben naar de HEMA geweest.
Jazeker, ook hier hebben ze een hema.
Alles ziet er zo uit als in nederland, overal nederlandse namen op.
Toch weer een beetje thuis voelen :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Lisette

Hoi Allemaal, Met deze blog hou ik jullie op de hoogte van mijn reis naar londen. Ik ga hier voor de periode van 5 maanden stage lopen. Natuurlijk ga ik ook allemaal super toffe dingen doen en dit ga ik allemaal aan jullie vertellen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden mij te volgen!

Actief sinds 28 Juni 2016
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 6756

Voorgaande reizen:

22 Juli 2016 - 30 Januari 2017

Londen

Landen bezocht: