Jamaica carnaval - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisette Heikamp - WaarBenJij.nu Jamaica carnaval - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisette Heikamp - WaarBenJij.nu

Jamaica carnaval

Door: Lisette Heikamp

Blijf op de hoogte en volg Lisette

29 Augustus 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vandaag, of nou ja gisteren want het is inmiddels al weer maandag, Ben ik samen met sakura naar het notthing hill carnaval geweest. en damn dat was leuk!!

Ik zet er wat doto's bij dan zie je denk ik genoeg.
Iedereen was verkleed, er werd gegooid met gekleurd poeder en verf, het was echt geweldig. Door dat verf dingetje ben ik nu in het midden van de nacht mijn was aan het ophangen xD maar het was het waard want het was geweldig!!
Check out the pictures!

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Lisette

Hoi Allemaal, Met deze blog hou ik jullie op de hoogte van mijn reis naar londen. Ik ga hier voor de periode van 5 maanden stage lopen. Natuurlijk ga ik ook allemaal super toffe dingen doen en dit ga ik allemaal aan jullie vertellen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden mij te volgen!