Lekker nederlands praten - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisette Heikamp - WaarBenJij.nu Lekker nederlands praten - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisette Heikamp - WaarBenJij.nu

Lekker nederlands praten

Door: Lisette Heikamp

Blijf op de hoogte en volg Lisette

09 Oktober 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Al weer een tijdje geleden dat ik wat heb geschreven.
Dus hier weer een leuk verhaaltje wat ik allemaal heb gedaan.

Ongeveer een week geleden is een vriend van mij uit nederland aangekomen in londen, want hij gaar hier ook stage lopen.

Gisteren heb ik met hem afgesproken.
En wat was het gek om weer nederlands te praten zeg!

Als eerste heb ik hem mee genomen naar de kabelbaan.
en natuurlijk weer wat mooie foto's gemaakt.
En aangezien hij nog niet veel van londen had gezien zijn we daarna naar de big ben en westminster abbey gegaan (en weer foto's gemaakt) en uiteindelijk zijn we verder gelopen naar de londen eye (het hele hoge reuzenrad) ik wou er wat mooie foto's van maken totdat wouter op het idee kwam om een kaartje te kopen en er in te gaan. En aangezien ik super hoogtevrees heb was ik super bang.
Maar uiteindelijk zijn we erin gegaan het het was echt een super mooie ervaring! best duur, maar ben heel erg blij dat ik het uiteindelijk toch heb gedaan. :)

Vandaag ben ik met een vriendin naar camden town geweest.
Dit is echte een super grote markt met eten/drinken/kleding/sieraden echt vanalles.
We hebben eerst heerlijk thai food gegeten, daarna een lekkere smoothie gehaald en als laatste hebben we allebei een henna tattoo laten zetten :) en natuurlijk heb ik een dromenvanger haha

Dat was het dan wel weer :)
Ik heb in ieder geval een super leuk weekend gehad!

Ohja, en vrijdag avond heb ik nog een concert gefotografeerd
Zal ik wel even wat foto's van bij zetten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Lisette

Hoi Allemaal, Met deze blog hou ik jullie op de hoogte van mijn reis naar londen. Ik ga hier voor de periode van 5 maanden stage lopen. Natuurlijk ga ik ook allemaal super toffe dingen doen en dit ga ik allemaal aan jullie vertellen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden mij te volgen!

Actief sinds 28 Juni 2016
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 6768

Voorgaande reizen:

22 Juli 2016 - 30 Januari 2017

Londen

Landen bezocht: