engelse mensen praten snel - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisette Heikamp - WaarBenJij.nu engelse mensen praten snel - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lisette Heikamp - WaarBenJij.nu

engelse mensen praten snel

Door: Lisette Heikamp

Blijf op de hoogte en volg Lisette

06 September 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vandaag had ik een ''meeting'' (koffie date haha) met m'n baas en nog iemand.
Ik had echt geen idee waar deze meeting over zou gaan ik wist alleen dat ik er om 3 uur moest zijn.
Ik was al verbaasd dat ik op tijd de goede plek had gevonden, en ook nog op tijd, was de vrouw waar we een afspraak mee hadden te laat haha.
Maar goed, de afspraak ging over vluchtelingen.
Ik had pas na een kwartier door dat het daar over ging omdat ik op google vertaler opzocht wat refugees zijn.
In grote lijnen ging het hierover:
Mijn baas tom zit bij een bedrijf die aandacht willen hebben voor vluchtelingen en hun willen helpen hun leven hier wat makkelijker te maken en ze willen helpen hun eigen bedrijfje op te zetten.
Dit kan verschillen van een fruit verkoper op een markt tot een kleding winkel in een grote winkelstraat.
Nou wil dat bedrijf graag een video maken om te laten zien hoe de vluchtelingen het hebben en wat ze allemaal meemaken door hier hien te komen.
Het bedrijf die bij de meeting was gaat ons daar bij helpen.
Zei hebben namelijk een app waarop vluchtelingen video's kunnen plaatsen van wat ze allemaal mee maken
Van vluchtelingen kampen tot de reis naar de ''goede'' landen.
Ik vond het heel interessant om allemaal te horen en ik ga ook aan deze video meewerken. Ik krijg namelijk de taak om de video te editen (video in elkaar te zetten)
Ik vind het echt een hele grote eer om dit te mogen doen aangezien we door middel van die video geld willen inzamelen om vluchtelingen te helpen.

Vandaag was dus een interessante dag!
Welk soms lastig om te volgen aangezien engelse mensen echt super snel praten en ik van te voren geen idee had waar het over zou gaan, maar uiteindelijk ben ik er best trots op dat ik opzich aardig wat van de gesprekken heb mee gekregen :D

Nou dit was mijn dag, Bedankt voor het lezen van mijn Blog

XX

• 07 September 2016 - 20:45

Oma:

Hoi Lisette, leuk hoor zulke gesprekken je Engels gaat zo wel heel snel vooruit.

Groeten Oma

• 07 September 2016 - 22:14

Mama:

Mooi doel om voor aan de slag te gaan. Ben trots op je zoals je daar over denk